23 July 2012

White affair with brown

Siedzę właśnie w ulubionym pomieszczeniu w mieszkaniu moich dziadków, czyli w kuchni. Nie znam bardziej przytulnego miejsca. Nie będę Was nudzić opowieściami o tym, co się teraz wokół mnie dzieje, bo prawda jest taka, że nic się nie dzieje. Trochę się nudzę.
Do spodenek długo nie byłam przekonana, mimo iż długo ich szukałam. Kiedyś przeczytałam na ich temat opinię, że wyglądają jak pielucha...Coś w tym jest.





koszula Jean Paul Gaultier
szorty PPQ
buty Pretty 'n Love
skarpetki Anna Sui
torebka Bonjur Bizou
bransoletka D-Signed
naszyjnik Fudge
pasek Pretty 'n Love

Maroon 5 She Will Be Loved

8 comments:

  1. Uwielbiam połączenie bieli z karmelowymi dodatkami *.*

    ReplyDelete
  2. MOJE ULUBIONE SPODENKI *U*

    A tak, to coś mi się nie podoba, chyba przez te rękawy tej koszulki i tych skarpetek.

    ReplyDelete
  3. MOJE ULUBIONE SPODENKI *U*

    A tak, to coś mi się nie podoba, chyba przez te rękawy tej koszulki i tych skarpetek.

    ReplyDelete
  4. Wg. mnie byłoby fajniej gdyby koszula miała choć troszeczkę inny kolor niż spodenki, bo jakoś to wszystko się zlało. Za to połączenie kolorystyczne jest wprost genialne! :D

    ReplyDelete
  5. @Szymon - o to 'zlanie' właśnie mi chodziło, coś jak taki jumpsuit :)

    ReplyDelete
  6. Przepadam za Twoimi stylizacjami. :) Świetne połączenie kolorów. Klasyczne, bezpieczne i efektownie wyglądające

    ReplyDelete
  7. Lubię połączenie bieli i brązu. Ładna bransoletka. Stylizacja bardzo mi się podoba. ;) A na dole posta - jedna z moich ulubionych piosenek. ♥

    ReplyDelete
  8. Cudna, świetnie, kocham połączenie białego i brązu!

    ReplyDelete