25 August 2012

I wanna be transparent today

Cześć. Wracam po dość sporej przerwie. Nigdzie nie wyjechałem, dostęp do internetu miałem, na stardoll siedziałem dość sporo. Ale miałem pewne zajęcie. Miałem okropny bałagan w szafie, postanowiłem to zmienić. Kilka dni męczyłem się z układaniem ciuszków według rodzaju i koloru. W końcu się udało. Nie obyło się też bez problemów i opóźnień. Wczoraj ułożyłem chyba 100 stron (w wysuwanej szafie), ale tego nie zapisałem, i przypomniało mi się, żeby zapisać, kiedy internet mi wyleciał w kosmos, hurra :D Jaka radość mną zawładnęła, aż miałem ochotę coś zniszczyć *o* Oprócz tego niektóre ciuchy ciężko gdziekolwiek dopasować... Jedne mają różne kolory, inne wyglądają jak nie wiadomo co. No nic. Już się z tym uporałem. Dziś mam dla Was kolejną stylizację, zupełnie inną niż moja poprzednia. Mam też pomysł na następną, więc może jeszcze dziś dodam. Jutro jadę do Krakowa na 3 dni, ale może będę mieć internet. A jak nie, to "what a pity".

Płaszcz- Filme Theory
Spódnica- Limited Edition
Top- Pretty n' Love + Limited Edition
Torebka- Gucci
Buty- Red Carpet
Kolczyki- Jean Paul Gaultier

Garbage- Blood For Poppies

7 comments:

  1. Plastic is fantastic! Mam oczywiście na myśli stylizację, która to głównie z plastiku się składa. :D Jest naprawdę bardzo ładna, rzadko podobają mi się outfity z odkrytym ciałem doll poprzez przezroczyste różnego typu ubrania, ale Tobie udało się to znakomicie.
    Czytając to, co napisałeś myślałem że chodzi Ci o realną szafę, a dopiero później do mnie dotarło że to o stardollową chodzi hihi. Ja swojej (także wirtualnej) muszę zrobić porządek, który nie był robiony hmm... nigdy!

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna stylizacja. Sama niedawno kupiłam tą spódniczkę. Jest boska i te buty! Cudo *.* Mam obsesję na punkcie tej piosenki jak i całego zespołu.

    Kinga.

    ReplyDelete
  3. mogła by być jakaś chalka pod to

    ReplyDelete
  4. @mmoonniikkaa

    Ideą tej stylizacji była przezroczystość ubrań. Kładąc pod spód halkę czy cokolwiek innego zniszczył bym główną myśl stylizacji.

    ReplyDelete
  5. Bardzo filigranowo i mimo tego, że prawie wszystko prześwituje to zestaw jest z klasą. :)

    ReplyDelete