25 August 2012

Jednorazowa Czekoladka

Tak jak napisałem, kolejna stylizacja dziś. Nadrabiam moją nieobecność ;p Płaszczyk, który mam na sobie jest wprost cudowny <3 Polowałem już na niego długo, ale chodził rzadko, a jak już to za 500, 400, 300 sd. Dziś dorwałem go za 217 bodajże. Wiedziałem, że coś z nim szybko zrobię. Miałem już niezłą wizję w głowie. Koniecznie same dodatki w czarnym odcieniu. Bez rajstop by się nie obyło. Wiedziałem też, że najlepiej strój ten będzie pasować do ciemnej karnacji, dlatego moja doll zmieniła się chwilowo na czarnoskórą panienkę. 

Co do butów, to myślę, że są dość cenne, a piszę to dlatego, że mam aż 3 pary i mogę się 2 pozbyć, jeśli ktoś chce je kupić ode mnie w przystępnej cenie, proszę bardzo, może napisać ;)


Płaszcz- Archive
Spódnica- PPQ Of Mayfair
Rajstopy- Frankie Morello
Obcasy- Lanvin Paris
Choker- Lanvin Paris
Kopertówka- Rio + Dolce & Gabbana
Okulary- Chanel

Feist- How Come You Nerver Go There

12 comments:

  1. widziałam go i za 40, ale akurat nie mialam sd. ah ten pech.

    ładniusio :*

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna stylizacja! Dalej nie widzę Twoich oczu jak już Ci o tym pisałam -.- Ahh te błędy. Uwielbiam ten płaszczyk ale jak koleżanka wyżej napisała, można go znaleźć za niską cenę. Jest cudny :*

    Kinga.

    ReplyDelete
  3. świetna po prostu.

    ReplyDelete
  4. dla mnie 40 sd to nie jest mało

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę ci płaszcza :c

    ReplyDelete
  6. Mi ten płaszcz się nie podoba, ale stylizacja ładna.

    ReplyDelete
  7. Taki sam płaszczyk kupiłam za 300sd

    A stylizacja świetna

    ReplyDelete
  8. Twoja doll ślicznie wygląda w ciemnej karnacji. :) Ja żadnej rzeczy nie kupiłam za ponad 100 sd, taki ze mnie skąpiec. ;)

    ReplyDelete
  9. Stylizacja świetna, ale te rajstopy są okropne :c

    ReplyDelete
  10. Płaszczyk jest mega oczojebny .__. Ale fajny ;3

    ReplyDelete
  11. kilka dni temu dorwałam go za 11 sd ;)

    ReplyDelete