26 August 2012

OMG, I love Johnny Flynn

Dziś na TVN leciał film pt.:'Krucjata w dżinsach' i tak go oglądałam jednym okiem, ale właśnie uwagę tego oka przykuł główny bohater, blondyn przystojniaczek, dlatego postanowiłam poszukać czegoś na jego temat w internecie. Otóż okazało się, że w innych filmach nie grał, ale za to gra i śpiewa i wychodzi mu to genialnie! Naprawdę, polecam przesłuchać dwie płyty, ja jestem w trakcie. A tak z innej strony, to byłam dziś na grzybach i nawet znalazłam trochę maślaków i jednego prawdziwka. Jestem z siebie dumna. :D


kurtka Antidote
legginsy RIO
buty RIO
kopertówka Dolce&Gabbana
pasek Riviera
okulary Decades
bransoletka PPQ

Johnny Flynn Kentucky Pill

12 comments:

  1. Piękna kurtka. :) Ah, ostatnio przepadam za ustami pomalowanymi czerwoną szminką, a Ty masz na dodatek takie na kurtce. :)

    ReplyDelete
  2. Jakoś niezbyt mi się podoba, chyba to przez te buty.

    ReplyDelete
  3. Mi się nie podoba przez kurtkę, wygląda na dresową i choć wiem że taka nie jest, to jakoś mózg mój nie może tego przyswoić! Poza tym to spoczendos C:

    ReplyDelete
  4. Mam mieszane uczucia. Góra mi się podoba, ale dół mniej, bo nie lubię butów... Za to świetnie dobrana torebka do kurtki <3

    ReplyDelete
  5. Nie podobają mi się te buty. Outfit ładny.

    ReplyDelete
  6. ahhh, uroczy wieśniak flynn ;D strasznie lubię jego głos, ale na co dzień muzyki slucham troche innej ;D
    co do stylizacji podoba mi się tylko kurtka


    -carolla-

    ReplyDelete
  7. @-carolla-
    Wieśniakiem to ja bym go nie nazwała.

    ReplyDelete
  8. och, źle mnie zrozumiałaś, użyłam nieodpowiedniego słowa... zwyczajnie, przez jego kraciaste koszule i sposób w jaki się czasem ubiera + takie jedno video, Johnny kojarzy mi się z wiejskimi klimatami

    ReplyDelete