13 August 2012

These people are really weird and they're giving me the fear.

Cześć. Wróciłem z wyjazdu do Poznania. Było całkiem udanie. Miałem internet, ale komputer kuzynki miał 7 lat i tak wolno chodził, że nie udało mi się stworzyć stylizacji... Wczoraj wróciłem późno i już nie miałem czasu. 

Dostałem ultimatum od rodziców- 1,5 h dziennie przy komputerze, ani minuty dłużej, mam nadzieję, że to nie przełoży się na ilość stylizacji, raczej nie. 

Wszyscy przechodzą na blogu na układ minimalistyczny, nie mogę być bierny, od dziś też na taki przejdę. Przy okazji zaoszczędzę czas. 

 Stylizacja zrobiona chwilę temu- połączenie miętowego z żółtym i odrobina czerni i srebra.

 Bluzka- Decades
Spódnica- Archive
Kopertówka- DVF
Obcasy- Bonjour Bizou
Wianek- Jean Paul Gaultier
Bransoletka- Mortal Kiss

Marina And The Diamonds- The Outsider (najlepsza wg mnie jej piosenka)

9 comments:

  1. ładna, ale ta bluzka jest babciowata ;c

    ReplyDelete
  2. Ja muszę ustalić sobie takie samo ultimatum! Ja chyba nie przechodzę na minimalistyczny styl. ;-p
    Stylizacja świetna, jesteś mistrzem w różnorakich połączeniach kolorystycznych. A do tego ten piękny wianek, ach, kawał dobrej stylizacji. c:
    +Mnie jakoś Marina nie jara, nie wiem czy powinna czy nie...

    ReplyDelete
  3. zgadzam się z MisterSzymon, jesteś mistrzem w tych połączeniach. :)

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja i koniec!! :D

    ReplyDelete
  5. Ja miałam kiedyś 2h i nie było tak źle. Cudowna stylizacja i uważam, że ta koszula nie jest babciowa, ale po prostu retro.

    ReplyDelete
  6. @Tynka
    Ja lubię tą bluzkę i nie wydaje mi się babcina :p

    @Szymek
    Dzięki, już dawno nie przeczytałem tak miłego komentarza. Mi nie chodzi o minimalistyczny styl tylko układ pisania posta ;p Co do Mariny, to każdy ma inny gust i tyle, jednym się podoba to, drugim tamto ;)

    @Veradolls, MissZoee, Aleksandra. DarkSun
    Dzięki ;)

    @Magda
    Może i tak, ale przy powolnym działaniu mojego laptopa 1,5 godziny to naprawdę niewiele. Co do bluzki to się zgodzę :>

    ReplyDelete
  7. Cudnie. Świetne połączenie.

    ReplyDelete