23 October 2012

All monsters are human.

W czwartek na dwójce zapowiada się bardzo ciekawy film. Chciałbym obejrzeć, ale na piątek mam tyle nauki, że nie zdążę skończyć w czwartek do 22, nawet jeśli zacznę się uczyć zaraz po powrocie ze szkoły. Szkoda. 
Ogółem, to zaczyna się okropny okres, mamy już zapowiedziane około 5 testów na najbliższe 2 tygodnie + jutro zapowie nam z fizyki test z trzech lat, ekstra. Innym klasom zapowiedziała, to nas nie pominie.
Przyszła polonistka na zastępstwo na 6 tygodni i jest tak nieporadna jak ta z zeszłego roku. Zachowuje się jakby się nas bała, nasza klasa to oczywiście wykorzystuje i lekcje wyglądają jak nie lekcje, a pogawędki. To bywa irytujące, zwłaszcza jak robimy coś trudnego z gramatyki. 

Stylizacja zrobiona pod te cudne spodnie. Początkowo miało być kolorowo, ale postawiłem w końcu na czerń. 

 Bluzka- Basics + Riviera
Kurtka- Jean Paul Gaultier
Spodnie- Archive
Bransoletka- Fallen Angel
Obcasy- Fallen Angel
Torebka- Gucci
Okulary- Bonjour Bizou
Tatuaż- Evil Panda

Julia Marcell- June


8 comments:

  1. ostro, w takim wydaniu też mi się podobasz :D

    ReplyDelete
  2. Naprawdę fajne spodnie i outfit.
    Buty mi się same w sobie nie podobają, ale nie wiem czy jakieś byłyby lepsze c;

    ReplyDelete
  3. Ciekawie, ale nie lubię takich torebeczek.

    ReplyDelete
  4. Wooow! Podobasz mi się takim wydaniu, wyglądasz rewelacyjnie!

    Mrr, mam chrapkę na te spodnie :>

    ReplyDelete
  5. Piękne te spodnie za ile je kupiłaś ?

    ReplyDelete
  6. Masz ode mnie plusa za Julię Marcell, lecz ani spodnie, ani stylizacja mnie nie przekonała.

    ReplyDelete
  7. Mi bardzo, bardzo się podoba. :D

    ReplyDelete