13 October 2012

How many couples are having an orgasm now?

Miałem zacząć robić wczoraj lekcje. Rezultat jest taki, że nie wypakowałem jeszcze książek. Za to mam dla Was stylizację :> Numerek trzydziesty drugi. Znów torebka, torebek zostało najwięcej, więc ta końcówka będzie raczej z nimi. Znów mam dylemat, nie wiem czy okulary pasują :s

Top- Killah
Spódnica- Rio
Obcasy- Rio
Torebka- Young Hollywood
Bransoletka- PPQ Of Mayfair
Okulary- Riviera

Mój ładny, brązowy makijaż jest ładny i brązowy.


A piosenka, którą wstawię jest fantastyczna i ma w sobie coś magicznego. Nie wiem co to jest, ale sprawia, że podczas jej słuchania się uśmiecham. To wiele.

Of Monsters And Men- From Finner


12 comments:

  1. "Mój ładny, brązowy makijaż jest ładny i brązowy." padłam hahaha :D
    Trochę tu pusto, ale ładnie.
    ten łańcuch psuje torebkę.

    ReplyDelete
  2. @Tynka
    Wiem, gdyby nie ten masywny łańcuch torebka byłaby wręcz idealna.

    @Piotrek
    To komplement, czy może wręcz przeciwnie? Ciężko mi stwierdzić, bo ten jeden przymiotnik niewiele mi mówi, zwłaszcza taki neutralny...

    Poza tym nie rozumiem czemu ludzie prostotę uznają za zło. Kochajmy prostotę :D

    ReplyDelete
  3. Prosta, ale mi się podoba :)
    Rzeczywiście szkoda, że torba ma łańcuch, bez niego byłaby o wiele lepsza.

    ReplyDelete
  4. "Mój ładny, brązowy makijaż jest ładny i brązowy."


    Hahaha, rozwalił mnie ten tekst :D

    Stylizacja prosta, ale ładna.

    ReplyDelete
  5. Kolory ♥ Masz bardzo ładny, brązowy makijaż, który jest brązowy i ładny huhuhuuhhuhu

    ReplyDelete
  6. Dałabym tu panterkowy żakiet. Teraz jest troszeczkę zbyt prosto, ale zauważyłam że twoje stylizacje są proste (pozytywnie)

    ReplyDelete
  7. Ten makijaż jest ładny i brązowy :)

    Reczywiście łańcuch przy torbie psuje efekt.

    ReplyDelete
  8. Fioletowo :))
    Podoba mi się, tylko te włosy ;(

    ReplyDelete
  9. Tytuł totalnie mnie rozwalił :D

    Stylizacja piękna.

    ReplyDelete
  10. Nie zbyt przypadła mi do gustu. Może dodałabym tu jakiś żakiet czarny.

    ReplyDelete