14 October 2012

Who says the nights are for sleeping?






Taki tam pościk o 2:00 w nocy♥ Wybaczcie że ponownie te okulary, ale tak bardzo pasowały mi w tej stylizacji, że postanowiłem że założyć jeszcze raz. Dzisiejszy (wczorajszy!) dzień był udany, zrobiliśmy sobie próbę 'Małgośki', bo zgłosiliśmy się w kilka osób, że zrobimy coś zespołowo. Tak więc przy dobrej kurczakowej pizzy i Coli śmialiśmy się, śpiewaliśmy i jeszcze raz śmieliśmy. Styl pisania z lekka nieogarnięty, ale godzina robi swoje, sami wiecie. Dziś zrobiłem sobie niemałe stardollowe zakupki za 100 SD, czekałem na coś takiego jak te darmowe SD, jestem zadowolony że admini dali NSS możliwość kupna kilku rzeczy. 100 SD to aktualnie mało, czasy się zmieniają. W te stylizacji mój nowy wymysł z serii 'z czegoś okropnego, zrób rzecz ciekawą', mowa tu o butach, na których są różyczyki. Na szczęście jakoś temu zaradziłem i zrobiłem coś na zasadzie ździebko rockowych butów. Mam nadzieję że Wam się podoba!

~Parka - Mr.
~T-shirt - Girl vs Monster (Free)
~Lenony - Riviera
~Szorty - Mr.
~Buty - Fudge Men&Fallen Angel

7 comments: