13 October 2012

You are making a milkshake of my mind!









W stylizacji spora ilość czerni - stąd też postanowiłem ją przełamać śmiechowymi okularami, niebieskimi butami i nietuzinkową koszulą. Zmieniłem też trochę w twarzy i postanowiłem, że będę częściej dodawał różne szczególiki do outfitów, żeby zawierały jakieś moje pomysły. Dziś np. zrobiłem naszyjnik z 'okiem', który przyczepiłem do koszuli. Użyłem też kurtki, którą mam od prehistorii (czyt. odkąd założyłem konto na SD) i wykorzystuję ją po raz 2., z czego pierwszy był totalnie nietrafny, gdyż był to okres burzliwy i pokemoński Szymka.

~Lenony - Riviera&Wild Candy
~Kurtka - RIO Men& Evil Panda
~Naramienniki - archive
~Koszula - b. Bizou
~Spodnie - Fallen Angel Boys
~Buty - noname&Killah&Fallen Angel
~Naszyjnik - Sunny Bunny&DIY

6 comments: